onsdag 26 augusti 2009

back to school

Jag har varit rätt dålig på att uppdatera, för tillfället har jag ingen egen dator men ska skaffa en bärbar snarast möjligt. Det fungerar bra i skogen och jag har börjat lära känna klasskompisar och lärare. Jag bor nu i ett mindre rum än förut, jag överdriver inte när jag säger hälften av ytan som jag hade i Sundsvall, men jag överlever. Titt som tätt kommer jag nog att hälsa på i Andreas stuga (klasskompis) och den har mycket större utrymmen. Dagarna har varit väldigt intensiva med mycket nya intryck, det är inte konstigt att jag blir trött och känner mig lite sliten efter skolan. Min klass verkar väldigt bra och efter bara några dagar så känns det som det kommer bli ett intressant år. Ikväll ska vi på utflykt och senare grillning. Jag ska fortsätta hålla er uppdaterade.

Det blir lite vemodigt att städa ut lägenheten i helgen. Jag hade börjar gilla den, framförallt duschen. Hejdå.

Inga kommentarer: