måndag 10 augusti 2009

hit me like a ray of sun burning through my darkest night

Jag sov ingenting inatt. Klockan blev två, fem, sju upp och hoppa och till jobbet. Jag har alltid problem med att sova och jag vet inte vad det kan bero på. Jag får en sådan panikångest över att inte kunna lägga mig tidigt också, det är verkligen jättejobbigt. Steg upp kl sju och slutade jobba kl två. Det var skönt med en kort dag med egentligen inte så mycket göra. Gamlingarna sjöng allsång på verandan och Gerd var väldigt matfrisk idag. Jag kommer rent ut sagt bli förkrossad när hon flyttar sig, hon är min favorit på avdelnningen. Hon skrattar förnöjsamt när jag pysslar om henne och sjunger med till sångerna på radion.

Ps. Johan kommer efter v33 och då ska vi på äventyr har vi sagt, vars vet vi inte än men det blir nog fantastiskt roligt. Nu ska jag nog ta en powernap. Hejdå.

Inga kommentarer: