tisdag 21 april 2009

tuesday's

Idag har jag varit ute med mina nya skor, för första gången, nu har de invigits. Vi gick förbi centrum och Myrorna där jag har fyndat en otroligt fin kjol. Jag lämnade tillbaka en tidigare som var köpt på Indiska, ungefär samma modell fast beige. Den var verkligen drömmarnas kjol, jag har letat en sådan i evigheter och detsamma färgen. Myrornas var svart, men det spelar som ingen roll när den endast kostade fyrtiofem emot tvåhundranittionio. Så nu har jag varit extra duktig som motstår perfektion, och det visar sig att jag inte föredrar perfektion alls. Jag vill gärna ha det lite annorlunda och spontant, se hur det kan bli lixom.
Igår var jag och åt bullar med Johan medan vi pimplade te. Klockan hann bli halv ett innan jag gick hem men somnade inte riktigt förän fyra. Jag tror jag pratade i sömnen mellan den tiden, jag är lite expert på det. Ingen träning idag, men jag har kutat runt på stan i högklackat. Det får duga.

Jordgubbar köpte jag också. Nu ska jag göra paj. Hejdå.

Im
like
strawberries.
sweet.

1 kommentar:

carolina sa...

hej :) förlååååt för att jag är så värdelös på att höra av mig alltså. under lovet hann jag inte med ens hälften av vad jag egentligen ville göra. har så sjukt mycket just nu. mår du bra annars? hon tackar och bockar! :)

kraaaamar