onsdag 15 april 2009

butterfly, baby, well you've got it all

Idag ska alla ansökningar grankas för folk- och högskolor, det är spännande! Hoppas jag får ett positivt svar. Jag är inte rädd framtiden som förut, jag vet att jag kommer rätt och till det stället jag är menad att vara. Allt löser sig med lite tid och det tror jag till hundra procent. Gotland känns lockande och eftersom jag kom in till antagningsdagarna förra året borde det inte vara någon konst. Gotländska är så himla charmigt (Paulina blev kär i första öronkastet) och de små husen i stil med sagoböcker. Jag tror jag skulle passa bra där. Jag blev överlycklig över min fjäril, den kunde inte ha blivit bättre. Stort cred till Robert som t.o.m gav mig rabatt. Jag älskar den! Nu ska jag möta världen i allt nya färgtoner.
Mamma håller på att göra kanelbullar och äppelpaj, mamma är väldens bästa, som alltid. Allt är fortfarande jättebra fastän jag hostar och slemmar som en snigel. Fy för förkylning. Fast min kropp har bra immunförsvar som lyckas läka två ifyllda tatueringar och inte krackar ihop fullständigt inkl. förkylningen. Nu ska jag sätta mig framför tvn och äta äppelpaj, hoho. Det blir en bra plan för ikväll. Hejdå.


Inga kommentarer: