söndag 26 april 2009

every little thing going to be alright

Min helg har minst sagt varit fullbokad. Först åkte jag till Paulina, åt glass med varma jordgubbar och nattsuddade. Jag måste komma en helhelg snart igen för jag övernattade bara till torsdagen. Sedan vidare till Natalie där det blev citronpaj och ännu mer nattsuddande, vi såg "I am legend" som var jättebra. Dock bröt jag ihop när hunden dog. Varför skulle hunden dö??!!! Vid det ögonblicket ville jag prompt ha en schäfer också döpt till Samantha. Fredagen kom jag till Övik. Lördagen ville Hektor umgås, och så snäll som jag är (och min mamma) fick han komma. Det absolut värsta är när någon mår dåligt, så jag är alltid positiv om jag kan hjälpa muntra upp. Det var trevligt att prata ut och jag är glad att han kom!

Just ikväll känns det onödigt tyst och ensamt. Bob är fortfarande försvunnen och jag börjar krypa på väggarna lite smått
. Jag lyssnar på Marley och blir lättare till mods, han är underbar. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är jätteglad att ni är så bra vänner (: faktiskt. nästa gång är jag med kanske? hiih. kram paulina