lördag 18 april 2009

hejdå påsk

Nu är jag i Sundsvall igen. Mamma och Katrin skjutsade hem mig och hälsade på så nu har jag ett välmående kylskåp igen. På kvällen gjorde vi te och såg på Yesman, Jim Carrey måste vara den bästa komikern i världshistorien. Jag har blivit beroende av grönt te, jag dricker det närsomhelst, varsomhelst. Påsklovet är snart slut och det är ganska tråkigt, men jag har vilat upp mig och är redo att ta tag i skolan nu. Mitt schema ser inte heller så betungande ut, målning måndag tisdag och sedan ledig i princip. Tatueringen mår bra och har äntligen återhämtat sig från att svida. Handleden var absolut ingen barnlek att tatuera men, vill man vara fin får man lida pin. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila, jag är smått illamående så det blir nog bäst. Jag är sugen på gröt så jag ska laga det senare. Jag känner mig som en äkta norrlänning, men gröten är god och jag blir mätt. Hejdå.

Inga kommentarer: