måndag 20 april 2009

monday's

Jag har varit ute och joggat idag. Jag motionerade bara tjugo minuter, med tanke på att jag fortfarande är förkyld. Vi ska alla börja någonstans och det var en bra början för mig. Det är på tiden att jag tar tag i min träning. Efteråt tog jag en lång dusch och sitter nu här och äter en morot. Gott sa kaninen. Det är inte klokt hur frisk och levande man känner sig. Vi borde motionera mera! Nu är det ju hur fint väder som helst ute. Böcker som inspirerar är bra, jag har läst många böcker och nu har jag äntligen blivit engagerad. Jag har ju köpt allt-i-ett munskölj också för att sluta plåga mina tänder. Jag ska börja med tandtråd. Äntligen. Mina tänder har tagit nog med stryk och tandläkarna har påminnt mig ungefär tusen gånger.
Här är en lista över trevliga saker som kan peppa till förändring. Jag ska prova på dem:


  • Plocka ögonbrynen.
  • Testa en ny nagellacksfärg.
  • Skimra med bodylotion och puder.
  • Ta ett bad.
  • Fräscha till håret.
  • Tänk positivt.
  • Belöna dig själv.
Jag gillar den här boken.
Ikväll ska jag skämma bort mig själv med blåbärsyoghurt och sallad. Paulina, jag kommer på onsdag. Jag längtar efter sällskap och du är det bästa botemedlet. Jag kanske ska kolla vad Johan gör ikväll ändå, theres plenty of blåbärsyogurt for everybody :) Hejdå.

Inga kommentarer: