måndag 1 juni 2009

morsdagskort

Eftersom det inte gick att skicka iväg kort igår skriver jag och postar dem idag istället. Ett till mormor och ett till mamma.

Till mormor: Till världens bästa mormor, som har stöttat mig genom livet och varit stark som stål då det har behövts. Som alltid har varit snäll och inte har klagat i onödan på mina hyss. Som har lekt lekar med mig tills benen har vikit sig och gett mig så mycket minnen. Jag är hedrad att fått lära känna dig och stolt över att du är min mormor. Jag följer alltid med dig i ditt hjärta.

Till mamma: Söta rara mamma! Du är min klippa att falla tillbaka på, min styrka och glädje. Utan dig skulle jag inte finnas och jag är så glad som har dig som mamma. Du har lärt mig allt jag vet och min uppfostran har varit enastående. Du är så stark och har den renaste själen i världen. Tack för allt.

Jag hoppas de gråter floder för korten. Jag hade svårt att låta bli.

Inga kommentarer: