torsdag 11 december 2008

the heart of spaghetti

Jag har lagat spaghetti till middag. Spaghetti kan man säga är min månadens måltid, jag brukar jämt ha perioder då jag blir sugen på något speciellt som jag sedan äter konstant. Det är väldigt gott med smält smör och ketchup till måste jag säga. Nu börjar kokvrån verkligen se ut som ett bombnedslag så jag måste väl diska senare. Idag var det sista dagen för att lämna in något på skolan, framkalla osv. Jag blev klar med mitt fotoprojekt idag med både framkallning och kopiering, det känns så underbart skönt att vara klar med allt. En termin bortgjord och dags för att ladda om batterierna. Jag går på sparenergi hela tiden nu verkligen, orkar ingenting och är supertrött jämt. Tur att vi åker utomlands snart, mamma min lillasyster och jag.
Ikväll lite senare kommer Christer till mig och vi ska fixa lite pynt. Imorgon ska vi på bio och innan det har jag julfesten, ska bli trevligt med ett bra avslut såhär vid jul. Men gud vad det känns skönt att ha gjort allting. Pju.

Jag tror att jag ska ta itu med disken nu. Hejdå.

Inga kommentarer: