söndag 14 december 2008

söndag och julkort

Idag tar jag det bara lugnt eftersom det är söndag och allt. Jag har färgat mitt hår ganska precis, det blev mörkbrunt igen. Utväxten hade blivit ganska bred och det känns så skönt att piffa upp sig och förnya. Jag måste hinna skriva alla julkort och skicka iväg dem innan jul, jag fick ett otroligt vackert kort av Paulina med änglar på. Massor av kärlek till Paulina, jag är glad att jag har dig med i mitt liv. Föralltid hoppas jag.
Igår var Christer och jag på glöggfest hos Petra H och andra av mina klasskompisar. Vi hade det jättemysigt, Petra hade bakat massa olika gott och gjort julgodis med mashmallows. Det är så skönt att ha träffat flera kompisar i och med klassen. Emily berättade om julfesten på skolan och hur vår kära rektor hade blivit full och virrat runt och sjungit julsånger. Emily hade nämligen stannat kvar ganska länge och blivit bjuden till en av våra målerilärare på efterfest, det var en upplevelse berättade hon. Men vad är jul utan lite fylla och godis :)

Inga kommentarer: