onsdag 16 december 2009

8 dagar

Igår åkte jag till Härnösand för att umgås. Jag lagade mat tillsammans med Emil och Elvis. Elvis är en katt. Efter vi hade stirrat ut varandra i tysta leken attackerades mina tjocksockar och jag fick rivsår lite varstans. Jag är glad att jag inte har en hyperaktiv tonåring som kissar på golvet. Carolin, Nick och Natalie kom och mötte oss påväg till Bittens. Då vi kom fram var det fullt av folk som samlats och jag träffade många bekanta ansikten. Efterfesten stod Nick och Natalie för och inblandat var både likör och shots (någon fiskjävel). Nick skulle upp och jobba dagen efter så därför dissade han oss under småtimmarna. Vi satt i köket rökte, drack och pratade politik. I vanliga fall har jag inget intresse av ämnet eftersom jag ogillar systemet, dock blir jag så ...intensiv med alkohol. Det hela slutade imorse, då vi tre hade varit uppe dygnet runt. Det var en trevlig avslutning på natten. Det var så trevligt att få komma ut, nu för tiden har jag sällan kvällar som denhär. Tack och på återseende. /Petra

Inga kommentarer: