onsdag 19 november 2008

congrats sister

Min granne rakt ovanför mig i Sundsvall är jag inte glad över måste jag säga. Han har en tendens att spela väldigt hög musik på kvällarna, och jag är inte petig med saker som så men han måste ta priset. Egentligen är väggarna ganska tjocka men han har så hyperhög bas och det hörs så himla väl, jag spelar också rätt hög musik men jag stör iallafall inte någon. Igår slutade han inte förrän tolv - på en vardag dessutom. Några gånger har han också låtit stereon stå på och stängt av den vid sju. på morgonen! Det resulterar till frågan: Vad är det för människa? Och vad fan gör han om dagarna/nätterna? Jag har sömnproblem ganska ofta och det gör bara saken värre att behöva lyssna på hans störda musik. För den är verkligen störd, jazz till smurfarna typ och det dåligaste från 80talet. Christer har ringt till securitas och bad dem komma och säga till honom men det verkar inte ha bitit. Jag köper snart ett par billiga hörlurar till den jäveln, jag måste få sova i min egen lägenhet.

Min syster fyller sjutton idag, go for her! Vi ska fira henne i helgen när jag kommer hem istället. Hon har blivit besatt av boken Twilight och har redan läst de tre första böckerna maniskt, boken har gjorts till film så därför ska vi gå på bio med henne. Jag måste verkligen köpa en present men jag är så dålig på presenter. Jag får komma på något extra.

Inga kommentarer: