måndag 19 juli 2010

some days Im a super bitch up to my old tricks but it won't last forever next day Im your super girl out to save the world and it keeps gettin' better

Jag har börjat rannsaka mig själv mer och mer. Områden som jag aldrig annars skulle lägga märke till ser jag nu, som min extremt dåliga självbild och min besatthet över bekräftelse. Jag vet var det bottnar sig och jag kan inte påverka mer än att jobba på min osäkerhet. Alla måste ju såklart ha ett eget privatliv, och jag har blivit de egenskaperna som jag själv hatar: Klängig, överdriven och likgiltig. Så själviskt att tänka att jag kretsar kring precis alla beslut, jag skäms över mig själv i mitt ingenting. Jag tror jag är påväg in i en övergångsfas. Jag kan omöjligt kontrollera de känslor som jag kvävt en gång. Ingen har någonsin fått mig att reagera så här och kommit så nära. Du fick mig att tänja mina gränser, vilja trotsa det jag förut inte kunde, känna mer än vad jag gjort under hela mitt liv. Det tackar jag för och kommer heller aldrig glömma.

Inga kommentarer: