fredag 15 januari 2010

reload/omstart

1. Säga "Jag är fantastisk" varje gång jag går förbi en spegel
2. Finna mitt inre lugn
3. Inte äta föda efter kl. nio
4. Dricka ett stort glas vatten innan jag somnar
5. Utöva yoga
6. Tillåtet att en gång i veckan äta vad jag vill (sötsaker osv)
7. Belöna mig själv ofta och inte förbanna
8. Lära mig att planera långsiktigt
9. Utveckla och lära mig något nytt varje dag
10. Ta ingenting förgivet

Mina tio löften till mig själv. Jag ska bli piggare, starkare och mer insiktsfull.

4 kommentarer:

p a u l i n a sa...

låter bra :)

Camilla sa...

Låter som om du vill banta... Det tycker jag du ska låta bli, du är smal och fin som du är. Däremot så är det ju toppen att du ska börja simma och berömma dig själv :)

Daemon Euvel sa...

Du har fått en award, anta gärna utmaningen, inget måste dock. :)
http://ultrapid.blogg.se/2010/january/award-kreativ-blogger.html

Devinia Euvel sa...

Och så var det ju självklart jag, och inte Daemon, som skickade den. :P