söndag 3 januari 2010

killer night

Igår åkte jag till Härnösand. Carolin mötte mig och sedan gick vi tillsammans på Bittens, det var trevligt att umgås och krama många välkända ansikten. Jag beställde en cider och satt och pratade ett tag. Jag ringde Emil och fick höra att han och några andra av hans vänner skulle till Sundsvall. Impulsiv som jag är frågade jag de hade plats för mig i bilen. Jag fick sitta i Emils knä. Bilfärden bestod av dåliga baby-skämt från Emils sida, och whiskey. På plats i Sundsvall kom vi in på Oscars. Jag dansade hela natten, blev bjuden på en drink, fick komplimanger, blev bjuden på en till drink och tillslut hamnade på Max. (där jag också blev bjuden) Jag var nog jävligt het igår. Natten slutade hos mig i lägenheten med Emil och Linus på madrasser eftersom de ville sova över. Vi hade jätteroligt och stannade uppe till sju och skrattade. En bra kväll på det nya året. Hoppas det blir av snart igen.




















































/Petra

Inga kommentarer: