fredag 1 januari 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag insåg vad äkta kärlek betyder för första gången. Det är något jag vill ha tillbaka, kärlek är absolut inte överskattat.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tyvärr gick det i stöpet.

Vilka länder besökte du?

USA.

Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
En karriär. Jag ska jobba på det.

Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas?

Hemligt.

Vilken var din största framgång 2009?

Att komma riktigt nära någon. Innerst inne har jag alltid varit rädd för att bli sviken, dock är jag glad att jag vågade.

Största misstaget?
Jag ångrar ingenting. Jag har bara blivit starkare av mina beslut.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Paulina har varit den största källan. Jag älskar dig.

Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Ledsnare. Jag fick ett breakdown som jag kallar min "tjugoårs kris". Det var helt i utvecklingsyfte och nödvänigt för att inse vad jag måste göra.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer kreativ och tagit tag i saker.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jag hade otroligt mycket ångest och började oroa mig för allting. Jag önskar att jag hade tagit itu med psyket och minskat ner min stress.

Hur tillbringade du julen?
Med familj och Kalle Anka.

Blev du kär under 2009?
Ja.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Enligt mig är hat slöseri med tid. Och ett väldigt starkt ord. Så, nej.

Bästa boken du läste 2009?
Twilight-böckerna. Det bor en liten nörd i mig.

Största musikaliska upptäckten?
John mayer är min gud.

Årets bästa film?
Det finns många. Benjamin Button, Miss Potter och Seven Pounds är några av urvalet.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Födelsedagskalas med släkt och vänner.

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
I början av året hade jag mycket färger i pastell och blommor. Nu har jag gått tillbaka till svart och vitt med diskreta färger. Kjolar har jag alltid tyckt om och har dem på lager i min garderob.


Vem saknade du?
Listan kan göras lång. Alla dem som har gjort ett intryck på mig under åren.

Inga kommentarer: