tisdag 13 januari 2009

3

Sliten dag idag. Jag är väldigt trött på mina kroki lektioner då jag ritar streckgubbar elva till fyra, det tar på krafterna eftersom jag måste vara så koncentrerad hela tiden. I natt sov jag inget vidare, jag snoozade minst åtta gånger då jag egentligen skulle kliva upp. Jag fryser och vill kramas. Mitt element kan jag inte förstå mig på, det krånglar hela tiden och är svårt att förutspå. Det går bara upp till tre i sifferväg och jag behöver mycket varmare än så. Det är ett mysterium. Snart ska jag iallafall gå och handla med Christer. Kyckling och ris skulle vara gott. Jag ser mig själv mer eller mindre som nästan-vegetarian nu. Men kyckling är så gott så det har jag svårt att motstå, annars klarar jag mig bra med linssoppor och vetegroddar.

Imorgon har vi målning och jag måste köpa dukar :( det blir snuskigt dyrt med alla utgifter men jag får bita ihop. Hejdå.

Inga kommentarer: