torsdag 14 oktober 2010

you know that we are living in a material world and I am a material girl

Imorse låg jag och snusade i sängen lite väl länge. Hade ställt klockan på halv sex, snoozade en timme, klev upp, fortfarande mörkt ute, la mig under min pälsfilt igen, sa åt mig själv "nu får du fan ta och ge dig", kröp upp och slog på musik. Hela processen därefter var väldigt långsam och jag sket i att äta för att hinna med skolan (annars brukar jag äta en stadig frukost, det viktigaste målet på dagen). Sedan blev dagen mycket bättre: trots att jag bara sovit 5-6h piggade jag på mig och mitt humör är bättre idag från igår. Tonade hår på förmiddagen, det blev väldigt väldigt bra! Min tur nästa gång. Får se vad det blir för någe, jag har inte riktigt bestämt mig. Imorgon blir det filmkväll hos mig. Måste verkligen städa. Om jag städar hela lägenheten från topp till tå kommer jag få en belöning av mig själv imorgon. Belöningar borde man få på varje vardag. Gissa vad.

Inga kommentarer: