måndag 13 september 2010

don't let go never give up it's such a wonderful life

Pysslade igenom hela dagen på skolan. Teckning och bild- och form projekt= I luv it. Efter skolan gick jag och handlade, köpte havregryn som hon knappade in fel pris på, tur att jag läser kvittot noga, väntade i kundservice 7 nr, äntligen min tur och jag säger att här blev det fel och hon beklagar, sedan får jag 25 kronor i vinst+3 kronor som var rätta mellanskillnaden!!!! Yey. Visste inte att de gav så mycket vid felberäkning. Det är sannerligen en bra dag idag. Hittade en kofta på HM som var beige och väldigt fin, och jag är ganska kräsen på just höstkläder som så. Men nu får jag ta och ge mig. Jag MÅSTE spara! Ska göra en inventeringslista över alla kläder som jag har, de som kan lagas eller sys om, och de som kan skänkas bort.

Ska laga havregrynsgröt snart, det börjar kurra i magen.

Inga kommentarer: