torsdag 25 februari 2010

o happy day

Idag var jag på stan med Unni, det var jättetrevligt; med riktigt bra vänner känns det alltid som det var igår vi senaste sågs. Vi gick runt Drottninggatan och Sergels torg mellan butiker för att banta våra VISA-kort. Det var otroligt hur mycket vi skrattade, pratade, och gick i klackar. En hel shoppingdag här likamed ett riktigt motionspass. Och sällskapet kunde inte bli bättre. Jag hittade en draperad påfågelsmönstrad klänning utan axelband och Unni en jeansklänning. Bianco hade ett par svarta högklackade stövletter som jag förälskade mig i, dock fanns dem endast i stl 38. Sörjer lite. Vi hittade ett fik längst inne på T-centralen där vi satt till nio och vilade våra fötter. Uppsala-tåget var en timme försenat men det gjorde ingenting När min födelsedag börjar närma sig ska jag åka upp och fira med dem, min andra familj. Vänner är den absolut bästa investering.

Inga kommentarer: