tisdag 23 februari 2010

I'll just take it day by day it's the only way to be the best that I can be

Idag började kursen kl. 09:00, dock fick jag kliva upp vid 06:30. Kaos påväg till Liljeholmen sedan direkt tunnelbana till Odenplan och jag hann med marginal. Jag är så glad att jag tog kursen, det kunde inte blivit mycket bättre. Och nu har jag massor av inspiration som bara längtar att få komma ut. Jag har fått en kick av Stockholm. Det tog sin tid att bygga upp men den tiden var värd. Jag har redan gjort så många saker som överträffar mig som person, som jag inte trodde var genomförbart än. Självförtroendet stärks så himla mycket då vi vågar ta chansen, vidga våra vyer, stiga ur trygghetszonen och inse att tryggheten inte beror på ställen - det beror på oss. Hur det är innanför. Jag kan stolt säga att jag känner mig trygg vart än jag befinner mig. Jag trivs verkligen. Jag känner inte alls av all stress. Jag känner mig fri istället. Fri med alla de möjligheter som finns. Det finns 1000-tals.

Inga kommentarer: