måndag 20 juni 2011

heyho let's go

Jag har tagit en paus och vilat upp mig i Övik nu. En väldigt välförtjänt paus. Jag har hunnit med bröllop i Arvidsjaur där jag också la make up på bruden, berghäng med de bästa på Stadsfesten och pluggat inför intensivkursen. Nu snart vidare till Göteborg och det ska bli jättekul. Säkert stressigt, men jättekul. Det har varit den bästa början på sommarlovet som gått, umgåtts med nära och kära som jag inte sett på länge länge. Jag är nöjd med min tillvaro och alla runt omkring den. Och som jag sa i förra inlägget brukar jag nästan aldrig bli nöjd med någonting. Jag vill göra så otroligt mycket med mitt liv och för en gångs skull känns det som jag kommer lyckas. Jag får mer och mer sug på att flytta utomlands och plugga något år. Danmark har en bra skola inom kosmetologi, Italien och Frankrike har också bra skolor. Jag är så glad att jag är så pass fri så jag kan flyga och fara precis som jag vill, stadga sig i all ära men det hinns med det också. Jag är för otålig för att lyckas fastna någonstans. Livet är för kort för att inte leva det fullt ut.

Inga kommentarer: