torsdag 11 november 2010

@ home

Hemma idag. Min rygg tar kål på mig, värken vill inte sluta. Minns att jag dog lite förra veckan då jag skulle stå och föna hår, och jag vill inte riskera att det blir värre. Jag kan inte komma på vad jag har gjort för att förtjäna detta men det är kanske det som är problemet: att jag INTE gör något. Borde seriöst tänka över att börja träna upp mina muskler. Yoga och styrketräning. Måste rycka upp mig nu, ett och två jobba på! Gick till bibblan (jag älskar vinterväder med solsken!) och lånade böcker om hudvård, make up och stil. Jag kan ändå plugga då jag ändå är hemma hela dagen. Och jag älskar att plugga just nu. Kan nog inte riktigt beskriva min passion för mode. Kläder kan vara otroligt flirtiga och förförande. Min garderob växer ständigt. Jag tittar på Ebbas stil på svt1 och blir tokinspirerad.

Inga kommentarer: