tisdag 1 juni 2010

en stor fet medalj ska jag ha

Idag dricker jag citronvatten och går runt i tofflor. Jag tror min förkyldning har övergått till bihåleinflammation. Helvetesförkyldning. Jag är trött på att bara vara hemma och att vara så begränsat rastlös, jag kan inte träna eller någonting. Men sedan, beach 2010 då jävlar...
Göteborg gick bra, jag åkte nattåg dit och hem igen så jag förlorade ingen onödig tid. Jag är jättestolt över mig själv som inte gav upp utan sydde en skjortkrage (någotlunda, till inträdesprov.) Man går ju en utbildning för att lära sig, och jag är väldigt lättlärd då jag själv satsar. Vill jag något riktigt mycket kan jag det. Dock har jag börjat tittat efter en ny back up, jag SKA plugga till hösten banne mig. Nu vet jag vad jag vill och det är ett jättesteg på vägen.

Inga kommentarer: